Toimitustiedot

Milloin lähetätte tilaukseni?

Lähetämme kaikki tilaukset samana tai seuraavana pankkipäivänä riippuen siitä, onko tilaus tehty ennen klo 09:00.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Tilauksen saapuminen kestää keskimäärin 2 arkipäivää, mutta mitä lähempänä olet Saksan varasto, sitä nopeammin tilauksesi saapuu. Kuljetukset pääkaupunkeihin ympäri Eurooppaa vievät yleensä vain yhden arkipäivän. Katso jäljempänä oleva luettelo keskimääräisestä toimitusajasta maata kohti (arkipäivää).

Alankomaat: 1 - 2
Belgia: 1 - 3
Espanja: 1 - 3
Irlanti: 2 - 3
Italia: 1 - 3
Itävalta: 1 - 2
Kroatia: 1 - 3
Luxemburg: 1 - 3
Muut: 2 - 5
Portugali: 2 - 3
Puola: 1 - 2
Ranska: 1 - 2
Ruotsi: 1 - 3
Saksa: 1
Slovakia: 1 - 3
Slovenia: 1 - 3
Suomi: 1 - 3
Tanska: 1 - 2
Tsekki: 1 - 3
Unkari: 1 - 3
Kreikka: 2 - 5

Paljonko toimitus maksaa?

Ilmainen toimitus on yli 50 € tilauksiin, mikä tarkoittaa, että kaikilla vaporisaattorilla varustetuilla tilauksilla on ilmainen toimitus. Jos tilauksesi arvo on alle 50 € toimituskulut vaihtelevat 5-20 € riippuen siitä, missä maassa haluat se toimitetaan. Toimituskulut muuttuvat usein joten mene kassalle nähdäksesi, mitä postikulut ovat, jos tilauksesi on alle 50 €.

Mitkä ovat toimitusvaihtoehtoni?

Kaikki tilauksemme lähetetään UPS:n mukana.

Mistä te lähetätte?

Varastomme sijaitsee Apoldassa, Saksassa, jotta meillä olisi Euroopan nopein palvelu.

Minne te lähetätte?

Toimitamme kaikkiin Euroopan maihin muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Siirry kassalle ja katso, tarjoammeko palvelua maahasi. Jos sijaitset Euroopassa, mutta EU:n ulkopuolisessa maassa (esim. Norja ja Sveitsi), pakettiisi lisätään tullit, jotka eivät sisälly kassalla näkyvään tilaussummaan.

Ovatko paketit hienovaraisia?

Kyllä, toimitamme paketit hienovaraisesti laatikoissa ilman viittauksia MagicVaporizersiin nissä, käyttämällä pelkästään kaupankäynti nimeämme "Anything Worldwide".

Milloin saan seurantanumeroni?

Seurantasähköpostit lähetetään samana päivänä, kun pakettisi lähetettiin noin 18:00.

Millä vaihtoehdoilla voin maksaa?

Tarjoamme kolmea maksutapaa: pankkikorttia (debit tai electron), PayPalia ja tilisiirtoa.

Voinko vaihtaa toimitusosoitteeni tilauksen jälkeen?

Jos otatte meihin yhteyttä ennen kuin varasto käsittelee tilauksenne, voimme auttaa teitä vaihtamaan toimitusosoitteen. Jos paketti on lähetetty varastolta, voitte ottaa yhteyttä lähettiin ja pyytää heitä päivittämään postiosoitteen ilmaiseksi, kunhan se on samassa kaupungissa.

Mitä tapahtuu, jos en ole kotona, kun UPS yrittää toimittaa?

UPS sitten joko aikatauluttaa toisen toimituksen, tai he tuovat paketin lähimpään UPS Parcel Shop -iikkeeseen ja sitten voit joko mennä sinne ja hakea sen tai ottaa heihin yhteyttä toista toimitusyritystä varten.

Mitä tapahtuu, jos en saa pakettia?

Jos pakettia ei ole hyväksytty tai noudettu asiakkaan toimesta ajoissa, pidätämme oikeuden vähentää 25 € toimituskuluihimme (toimitus ja palautus) tilauksen loppusummasta ja palauttaa jäljellä olevan summan tilillesi. Jos haluat järjestää uuden lähetyksen, sinun täytyy tehdä tilauksesi uudelleen.

Ovatko henkilökohtaiset tietoni turvassa?

Kyllä, otamme henkilökohtaisten tietojenne tallentamisen hyvin vakavasti ja meillä on useita suojaustasoja tietoturvaloukkausten estämiseksi. Lue lisää siitä, kuinka käsittelemme tietojasi, tietosuojakäytännöstämme.

Tarjoatteko tukkumyyntiä?

Kyllä, tarjoamme tavaroitamme tukkuhintoihin kaikille suomalaisille yrityksille, joilla on voimassa oleva ALV-numero. Lue lisää tukkutarjouksestamme täältä.