COVID-19 ei vaikuta varastomme toimintaan. Toimitusaika on 1-3 arkipäivää.

Jos haluat ottaa yhteyttä meihin, lue alla olevat yleisimmät kysymyksemme ja vastauksemme.


Minulla on kysymys jo tekemästäni tilauksesta

En ole saanut seurantanumeroa

Lähetämme seurantanumerot aina lähetyspäivänä noin klo 18:00. Jos et ole saanut sähköpostia klo 18:00 mennessä, tarkista roskapostikansio ennen yhteydenottoa. Jos roskapostikansiossa ei ole mitään, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja lähetämme sen manuaalisesti.


Tein tilauksen onnistuneesti, mutta en saanut tilauksestani vahvistusviestiä

Tilauksen vahvistusviesti lähetetään aina samaan aikaan kun maksu on suoritettu onnistuneesti. Jos sähköpostia ei löydy, tarkista roskapostikansio ennen yhteydenottoa. Jos roskapostikansiossa ei ole mitään, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja lähetämme sen manuaalisesti.


Haluan poistaa tai lisätä tilaukseeni joitakin tuotteita

Jos tilauksesi on jo lähetetty emme voi lisätä tai poistaa siitä mitään. Voit palauttaa ei-toivotut tavarat palautuskäytäntömme mukaisesti.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty ja halua vaihtaa tuotteen väriä ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja voimme yleensä auttaa sinua.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty ja haluat poistaa tai lisätä tuotteita tilaukseesi, meidän on peruutettava tilauksesi ja palautettava rahat. Sen jälkeen voit tehdä uuden tilauksen haluamillasi tuotteilla. Huomioi, että jos maksat kortilla tai tilisiirrolla, palautus voi kestää jopa neljä pankkipäivää ennen kuin rahat palautetaan tilillesi. Se tarkoittaa, että sinulla ei ehkä ole niitä varoja käytettävänäsi uuden päivitetyn tilauksen tekemiseen saman päivän aikana.


Haluan perua tilaukseni

Peruuttaaksesi tilauksesi ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian käyttäen alla olevaa lomaketta. Jos tilauksesi on jo lähetetty, emme voi perua sitä. Voit kuitenkin palauttaa ei-toivotut tavarat palautuskäytäntömme mukaisesti. Asiakas maksaa ei-toivottujen tuotteiden palauttamisen postimaksun.

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme peruuttaa tilauksen ja palauttaa rahat sinulle. Huomioi, että jos maksat kortilla tai tilisiirrolla, palautus voi kestää jopa neljä pankkipäivää ennen kuin rahat palautetaan tilillesi.


Haluan muuttaa tilaukseni osoitetta

Jos tilauksesi on jo lähetetty, emme voi muuttaa osoitetta. Paras vaihtoehtosi on ottaa yhteyttä lähettiyritykseen, kun olet saanut seurantanumeron, ja tarkistaa voivatko he auttaa sinua. Jos päivitetty osoite on samassa kaupungissa, he tekevät sen yleensä ilmaiseksi.

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme vielä muuttaa osoitetta. Ottakaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella.


Seurantasivulla sanotaan, että ketään ei ollut vastaanottamassa toimitusta, mutta olen ollut paikalla

Soita lähettiyritykseen ja pyydä uutta toimitusta. Riippuen asuinpaikastasi, he ovat saattaneet toimittaa paketin sinua lähimpänä olevaan postitoimistoon, ja jos eivät ole, he yleensä tekevät uuden toimitusyrityksen seuraavana päivänä.


Jäljityssivun mukaan tilaukseni on toimitettu, mutta en ole saanut tilaustani

Ota yhteyttä suoraan lähettiyritykseen ja ilmoita heille seurantanumero, ja että mitään ei ole toimitettu seurantasivun tilasta huolimatta. Yleensä he pystyvät paikantamaan paketin ja toimittamaan sen. Kysy myös naapureiltasi, onko paketti toimitettu heille. Joskus lähetti voi jättää paketin naapurille, jos kukaan ei ole saatavilla toimitusosoitteessa. Ota yhteyttä suoraan lähettiyritykseen, he voivat kertoa sinulle onko tästä kyse toimituksesi suhteen.

Jos he eivät löydä lähetystäsi, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella mahdollisimman pian.


En ole tyytyväinen laitteeseen ja haluan palauttaa tuotteen

Voit palauttaa ei-toivottuja tuotteita, kunhan palautuskäytäntömme mukaisesti. Ota meihin yhteyttä käyttäen alla olevaa lomaketta palautussprosessin aloittamiseksi.


Minulla on ongelma laitteeni kanssa ja tarvitsen takuuapua

Siirry takuusivullemme lähettääksesi takuulomake. Lomakkeen lähettämisen jälkeen MagicVaporizersin edustaja ottaa teihin pian yhteyttä.


En näe näkyvää höyryä vaporisaattoristani.

Näkyvää höyryä ei ole taattu vaporisaattoria käytettäessä. Se riippuu monista tekijöistä, kuten lämmitysmenetelmä, höyrystettävä materiaali, ilmavirta, käytetty lämpötila, kosteus, ja muita tekijöitä.

Jos olet tottunut vapettamaan e-nesteitä ja odotat saman verran näkyvää höyryä sinun pitäisi alentaa odotuksiasi kun höyrystät yrttejä/vahaoja/öljyjä, sillä e-mehu sisältää kasvisglyserolia, joka on paksu neste ja tuottaa näkyvää höyryä.

Suosittelemme aina katsomaan YouTube-arvosteluja vaporisaattoreista joita olet kiinnostunut ostamaan saadaksesi tarkan kuvan höyryn näkyvyydestä ja paksuudesta, jota voit odottaa. On kuitenkin muutamia tapoja, joilla voit lisätä höyryn paksuutta, jos se on sinulle tärkeää:

  • Jos käytät yrttejä, jauha ne hienoksi ja pakkaa ne tiukasti (mutta ei liian tiukasti, jotta ilma voi yhä kulkea niiden läpi).
  • Jos vaporisaattori on konvektiolämmitteinen, peitä uunin koko pinta-ala.
  • Nosta lämpötilaa. Uhraat makua kun lämpötilat nousevat yli 180°C asteen, mutta mitä korkeampi lämpötila, sitä näkyvämpi höyry on.
  • Hengitä syvään ja ulos nopeasti.

Esimerkkinä, yksi parhaista pöytävaporisaattoreista – Volcano Classic – joka keskittää kaiken höyryn ilmapalloon, voi täyttää höyryllä ilmapalloja joiden höyryä ei edes näe 180°C asteessa, mutta se voi myös täyttää ilmapalloja höyryllä joka on valkoista kuin maito korkeammilla lämpötiloilla (215°C+).

Ymmärrämme, että jotkut asiakkaat pitävät isoista pilvistä, koska ne näyttävät paremmilta, mutta älä anna silmiesi päättää toimiiko vaporisaattori hyvin, vaan tavoittele sellaista höyryä minkä tunnet. Jos materiaali näyttää ruskealta vapettamisen jälkeen, se yleensä tarkoittaa, että vaporisaattori toimii hyvin.

Muista, että myymiemme vaporisaattorien on tarkoitus ottaa talteen aktiivisia ainesosia käyttämissäsi materiaaleissa mahdollisimman tehokkaasti tuottaakseen parhaita mahdollisia makuja, ei vain tuottaa niin paksua höyryä kuin mahdollista.


Minulla on kysymys ennen kuin teen tilauksen

Toimitatteko maahani?

Toimitamme lähes koko Eurooppaan muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Voit yrittää lisätä tuotteen kärryysi ja mennä kassalle tarkistamaan, onko maasi lähetyslistallamme.

Kuinka kauan toimitus maahani kestää?

Toimitamme yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa koko Eurooppaan, vaikka jotkin hyvin syrjäiset kohteet saattavat vaatia jopa viisi arkipäivää. Saat aina seurantalinkin, jossa voit seurata tilauksiasi ja selvittää tarkan toimituspäivän.


Pitääkö minun maksaa tullimaksu tilauksestani?

Ei, niin kauan kuin maasi on Euroopan unionin jäsen, sinulle ei tule ylimääräisiä maksuja maksettavaksi.

Hinta, jonka näet kassalla, on lopullinen hinta, joka sinun on maksettava. Jos asut Euroopan unionin ulkopuolella, esimerkiksi Norjassa, Kanariansaarilla, San Marinossa tai Sveitsissä, katso vastaus seuraavaan kysymykseen.


Kotimaani ei ole EU:n jäsen, pitääkö minun maksaa veroa tilauksestani?

Jos asut Euroopan ALV-vapaan alueen ulkopuolella, mutta maassa joka sijaitsee Euroopassa (esimerkiksi Norja, Kanariansaaret, San Marino tai Sveitsi) voit joutua maksamaan veroja ja/tai tulleja, koska niitä ei ole laskettu mukaan loppusummaan jonka näet kassalla.

Kehotamme sinua tutkimaan asiaa itse, ennen kuin teette tilauksen. Tullimaksut ja ylimääräiset verot ovat jotain, mitä valtiosi veloittaa, emmekä pysty estämään sitä. Toimitus on ilmainen, kun tilaat vaporisaattorin meiltä, mutta kaikki verot, tullit tai muut tuontimaksut eivät ole meidän vastuullamme, ja jäävät asiakkaan maksettaviksi.


Yritin maksaa kortilla, mutta järjestelmänne kieltäytyi ottamasta maksua

Tämä mitä luultavimmin tapahtui, koska kortissasi ei ole 3D Secure -turvajärjestelmää aktivoituna. 3D Secure on luottokorttien myöntäjien hyväksymä järjestelmä, joka pysäyttää vilpilliset liiketapahtumat vaatimalla toista vahvistustapaa (yleensä puhelimitse) korttitietojen sijasta.

Sinun on sallittava 3D Secure, jotta voit tehdä ostoksia turvallisesti verkossa. Jos haluat ottaa 3D Secure -turvajärjestelmän käyttöön, ota yhteyttä pankkiisi ja pyydä heitä ottamaan se käyttöön. Tämä suoja on omaksi turvaksesi, kun teet ostoksia verkossa, ja estää korttisi väärinkäytön. Kun 3D Secure on käytössä, tee uusi tilaus ja suorita maksu.

Jos sinulla on edelleen ongelmia maksusi kanssa tai jos sinulla on muita ongelmia, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella.


Voinko maksaa käteisellä, kun tilaus toimitetaan (käteinen toimituksen yhteydessä)?

Et, vaadimme, että kaikki tilaukset maksetaan ennen kuin lähetämme mitään. Tilauksesi on vakuutettu ja saat seurantanumeron, kun tilaus on lähetetty, jotta voit seurata sitä koko matkan.


Minulla on ongelmia tilauksen tekemisessä

Ottakaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Yritä kuvailla ongelmaasi mahdollisimman yksityiskohtaisesti, mukaan lukien mahdolliset virheviestit.


Minulla on kysymys tuotteesta

Ottakaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Yritämme vastata kysymyksiinne mahdollisimman nopeasti ja tarkasti. :)


Voit ottaa meihin yhteyttä alla, jos kysymykseesi ei vastattu yllä: